سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جزتو

نظر

در گلستان شهدای اصفهان حدودا روبروی ساختمان دوم کتابفروشی گلستان قبر مطهر ومنور شهیدی سرافراز خودنمایی میکنه . آرامگاه شهیدی که زیارتگاه عاشقان ودلباختگانه بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد . شهید محمد رضا تورجی زاده فرمانده دلاور گردان یا زهرای لشکر 14 امام حسین (ع) که نام گردانش رو هم نام مادر مظلومه اش قرار داد و خود وگردانش را به او سپرد وسرانجام هم در 5 اردیبهشت سال 1366 در ارتفاعات بانه کردستان شهادتنامه خود را از دست مادرش زهرای اطهر دریافت کرد وبه علی علین پرواز کرد . وقتی پیکر این شهید رو مشاهده کردند دیدند به مانند مادر پهلو شسکته اش با جراحتی از پهلو وسینه وترکشهایی که مثل تازیانه پشت او را کبود کرده بودند به آسمانها پر کشیده است .

                            

شهید تورجی زاده که از همان اوان جوانی علاقه وافری به حضرت فاطمه زهرا (س) داشت با ورود به عرصه مداحی اهل بیت علیهم السلام همیشه ودر همه جا وبه هر مناسبت مصیبت حضرت زهرا را نقل میکرد و عشق وارادت خود را به مادر عرضه میداشت .

                             

اکنون هم پس از شهادتش با عنایات حضرت زهرای مرضیه (س) حاجات متوسلین به حضزت زهرا را میدهد واین مطلب نه یک مطلب شنیده بلکه مطلبیست که خود با چشمان دیده ام . خود حقیر هر وقت به زیارت مزار این شهید والامقام میرم معنویت و عطر روحانی این مزار را با عنایات حضرت زهرا حس میکنم . این مزار مطهر زیارتگاه مشتاقان واردتمندان مادر مون حضرت زهرای اطهر می باشد . توصیه میکنم به دوستان اصفهانی که حتما به زیارت این شهید بزرگوار بروند وفیص ببرند  وبنده حقیر را هم دعا بفرمایند . التماس دعا

                         برای شادی روح این شهید بزرگوار سه تا صلوات بفرستید .